Posted in «Մուտքի» ճամբար, Նախագծեր

Ընդունելություն 2022-2023

Ողջո´ւյն, ես Մարիամ Խաչատրյանն եմ, աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում։

Սիրում եմ կարդալ, նկարել, ճամփորդել։ 2022-2023 ուսումնական տարում աշխատելու եմ առաջին դասարանի սովորողների հետ։

Սիրելի՛ 6 տարեկան, եթե դու հետաքրքրասեր ես, սիրում ես խաղալ, մարզվել, հետազոտել ու բացահայտումներ անել, ապա ես քեզ անհամբեր սպասում եմ մեր բաց, ազատ, ստեղծական միջավայրում։

«Իմացումի հրճվանք» ծրագրի բաղադրիչները՝

  • Մայրենի
  • Մաթեմատիկա
  • Անգլերեն
  • Ռուսերեն
  • Ես և շրջակա աշխարհը
  • Երաժշտություն, պար
  • Կերպարվեստ, տեխնոլոգիա
  • Մարմնակրթություն
  • Շախմատ և տրամաբանական խաղեր
  • Ընտրությամբ գործունեություն

Միջավայրը՝
Լուսավոր, ջեռուցվող և թափանցիկ ուսումնական սրահներ
Տեխնոլոգիական բաց լաբորատորիա
Լողավազան
Կրթական պարտեզ
Խոհանոց

Ուսումնական լրացուցիչ ծառայություններ
— երկարացված օրվա
— սովորողների տեղափոխում՝ նախապես նշված երթուղիներով

Լրացուցիչ կրթություն
Երաժշտություն (դաշնամուր, ջութակ, կիթառ)
Կերպարվեստ (նկարչություն, քանդակ, խեցեգործություն)
Շախմատ
Մարմնամարզություն
Լող
Պար
Կարատե


Ընդունելության հայտարարությունը ենթակայքում
1-4-րդ դասարանում սովորողի պայմանագիր (Պայմանագրի քննարկվող տարբերակ)
Հայտագրման հարցաթերթ

Իմ աշխատանքային գործունեությանը կարող եք ծանոթանալ բլոգում

CV՝ Մարիամ

Էլեկտրոնային հասցե՝ khachatryan.mariam@mskh.am
Հեռախոսահամար՝ 096 67 67 81
Ծրագրի ղեկավար՝ Գոհար Բալջյան
էլ. հասցե՝ g.baljyan@mskh.am
Արևմտյան դպրոց-պարտեզի կայքը՝ https://west.mskh.am/
Հասցե՝ ՀԱԹ, Ա.Բաբաջանյան 38/1
Հեռախոսահամար՝ (010) 74 21 72

Leave a comment